Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
  • Μπορώ να δω αν η παραγγελία μου εκτελέστηκε ακόμα και αν έχω παραγγείλει τηλεφωνικά;

Μπορείτε να δείτε την εξέλιξη των 5 τελευταίων παραγγελιών σας, ανεξάρτητα από τον τρόπο που έγιναν, μέσα από την επιλογή Γενικές Πληροφορίες - Οι Παραγγελίες μου.

  • Έχω ήδη κωδικούς ηλεκτρονικής παραγγελιοληψίας και θέλω να αλλάξω τα στοιχεία μου. Τι κάνω;

Επαναλαμβάνετε την διαδικασία εγγραφής νέου πελάτη και συμπληρώνετε τα σωστά στοιχεία, δίνοντας προσοχή ώστε να δώσετε το ίδιο τηλέφωνο που βρίσκεται στην βάση δεδομένων μας.  Σε περίπτωση που η αίτηση σας δεν γίνει δεκτή, επικοινωνείτε με το email sales@larocca.gr.  Η διαδικασία εισαγωγής νέου πελάτη ή αλλαγής στοιχείων είναι κάτι στο οποίο δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να αποφεύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερες προσπάθειες κακόβουλης χρήσης.

  • Έχω να παραγγείλω μέσω internet από το 2007.  Γιατί δεν μπορώ να μπω με τους κωδικούς μου;

Λόγω εφαρμογής του νέου μας μηχανογραφικού συστήματος από 1/1/2008, όλοι οι χρήστες θα πρέπει να διαθέτουν κωδικούς που να έχουν αποδοθεί από την 1/1/2008 και έπειτα.

  • Μπορώ να δω με ποιό τρόπο υπολογίζονται οι εκπτώσεις;

Από την επιλογή Γενικές Πληροφορίες - Εκπτωτική Πολιτική μπορείτε να ενημερωθείτε για α) Τα είδη στα οποία δεν υπολογίζεται η γενική έκπτωση του e-shop, β) Τα είδη τα οποία έχουν εκπτώσεις λόγω ποσότητας ή πακέτου.  Επίσης στην Εμφάνιση Παραγγελίας κάθε έκπτωση που αποδίδεται εμφανίζει την προέλευσή της.